Luokassa kuultua.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Viikko 1.

 

"Siis mähän olen jo nainen. Se sanoi mulle, että mä olen kaunein nainen mitä se on ikinä nähnyt. Se ymmärtää mua tosi hyvin ja mä olen sen mielestä seksikäs. Siis sitähän mun tietty pitääkin olla.  Älä sä tule mulle, vanha ämmä väittää etten muka oo jo nainen. Se sano mulle nii..säki oot jotain kolkyt tai haudassa tai jotain."

 

Viikko 2.

 

"Siis se on niin ihana. Sillä on autoki ja se vie mua ihan minne mä haluun. Kotona en oikee viiti olla kun mutsi ja faija dokaa oikeestaa joka päivä.

Mutsi menee aina töihin ja faija jatkaa siitä mihin ne jäi edellisenä päivänä. Siis se on niiiiiin ihana. Se lupas ostaa mulle ne uudet housut, jotka mutsi unohti. Älä sä fossiili tule mulle keuhkoon, että se on muka liian vanha mulle..sä ole liian vanha… ei se..sehän on vasta kolkytyks tai jotain. Kyl se pitää musta huolta."

 

Viikko 3

 

"Siis..se sanoi, että mä olen jo aivan täydellinen nainen. Oikee femakko..nii se sano. Sillä oli hasista. Mä uskalsin vetää yhdet hatsit, ku se tarjos…se tajuu mun juttuja tosi hyvin…se sano että oon TOSI seksikäs..Ole sä vaan hiljaa..älä tuu neuvoon mua..kato SÄ ET tiedä elämästä mitään. Sähän oot vaan tollanen vanha ämmä ja rumaki vielä ja vitut sä voi soittaa kellekkään. et sä tajuu että multa lähtee henki jos mutsi tai faija kuulee."

 

Viikko 4.

 

"Siis mä oon raskaana..se sano, etten voi tulla raskaaksi, että on varovainen..mä en voi kertoo tästä kellekkään. Se sano, että oon oikee nainen. Mikset sä voinut puhuu mulle ja kertoo, että mitä mun pitää tehdä…se on sun velvollisuus. Sähän oot opettaja..sä et välitä kestään tai mistään..mikää ei sua kiinnosta..en ainakaa mä..mä en voi kertoo tästä kellekkään."

 

 

 

Puhuja oli 13-vuotias seitsemäs luokkalainen tyttö. Ulkoisesti: Pikimustat värjätyt hiukset, laiha lapsi.